Cena finalna produkcji spotu reklamowego (po wybraniu lektora / lektorów) zawiera:
- opracowanie 2 wariantów scenariusza reklamy
- honorarium wybranych lektorów
- muzykę z biblioteki (wybraną przez RPM - lub Klienta)
- efekty dźwiękowe
- reżysera oraz kierownika produkcji
- montaż i mastering
- prawa emisyjne (na wybranym polu eksploatacji) - 1 rok od daty produkcji (każdy kolejny rok +50%)

ceny netto, należy dodać 23% VAT

UWAGA! W PRZYPADKU STAŁYCH KLIENTÓW I AGENCJI REKLAMOWYCH - WSZYSTKIE CENY NEGOCJOWANE SĄ INDYWIDUALNIE. Info: Konrad Ganzke, tel. (22) 8383398 w. 21, konrad@rpm.pl
Określ parametry wyszukiwania
Podane ceny (netto) mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego.
W bardzo uzasadnionych przypadkach (po zapoznaniu się z charakterem i tekstem reklamy) lektor lub studio może odmówić produkcji lub zmienić jej cenę.